Thursday, November 29, 2007

اے میرے پیارے وطن ( My Beloved Nation)

اے میرے پیارے وطن

اے میرے پیارے وطن ، جنّت نشاں ہندوستاں

یہ جہاں اک شہر ہے ، تیری زمیں ہے گلستاں

گاندھی نہرو کی زمیں ،سردار و جوہر کا وطن

دھرتی یہ آزاد کی ، آزاد ہے اس کا گگن

امرت ہے یہ گنگ و جمن، باغِ عدن اس کے چمن

عکس تاروں کا تیرے ذرّوں میں اب بھی ہے نہاں

اے میرے پیارے وطن ، جنّت نشاں ہندوستاں

حال بھی تو ہی میرا ،تو ہی میرے خوابوں کا کل

تو میرا ارمان ہے ، آموجہء خوں میں مچل

آمیری آواز بن ، آجا میرے نغموں میں ڈھل

میری آواز و قلم سب ہی ہیں تیرے نغمہ خواں

اے میرے پیارے وطن ، جنّت نشاں ہندوستاں

ایک ہے یہ گلستاں ،گو رنگ و بو ئے گل جدا

ایک ہیں بندے سبھی ، اور ایک ہے ان کا خدا

ایکتا کے درس سے مہکی ہوئی اس کی فضا

تیرے دامن میں نہاں ہے آرزوئوں کا جہاں

اے میرے پیارے وطن ، جنّت نشاں ہندوستاں

No comments:

Post a Comment